EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ
А. О. Дергоусова

Назад

УДК: 656.025.2.003.1

А. О. Дергоусова

ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ЗАЛІЗНИЧНИХ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ

Анотація

У роботі визначено важливість та необхідність формування іміджу підприємства. Доведено, що в умовах реформування залізничного транспорту важливим кроком є формування його позитивного іміджу для залучення пасажирів, забезпечення та підвищення конкурентоспроможності на транспортному ринку. Визначено етапи формування іміджу пасажирських залізничних перевезень.

A. Dergousova

СREATING A POSITIVE IMAGE OF RAILWAY PASSENGER SERVICES

Summary

In work identified the importance and necessity of forming the image of the company. It is proved that under the conditions of railway reform is an important step to form its positive image to attract passengers, support and improving the competitiveness of in the transport market. The stages of image formation passenger rail transportation.

№ 9 2014, стор. 62 - 64

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 693

Відомості про авторів

А. О. Дергоусова

к. е. н., доцент кафедри маркетингу, Українська державна академія залізничного транспорту, м. Харків

A. Dergousova

candidate of economic sciences (с.е.s.), associate professor of department of marketing, Ukrainian State Academy of Railway Transport

Як цитувати статтю

Дергоусова А. О. Формування позитивного іміджу залізничних пасажирських перевезень. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 9. С. 62–64.

Dergousova, A. (2014), “Сreating a positive image of railway passenger services”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 9, pp. 62–64.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.