МОДЕЛЮВАННЯ КОНФЛІКТНОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ТОРГОВЕЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ
І. М. Севрук
УДК: 339.138
І. М. Севрук
МОДЕЛЮВАННЯ КОНФЛІКТНОСТІ ВЗАЄМОВІДНОСИН МІЖ ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ТА ТОРГОВЕЛЬНИМИ МЕРЕЖАМИ
Анотація
Проведено аналіз взаємодії між торговельними мережами та вітчизняними постачальниками на ринку товарів повсякденного попиту (FMCG) України на основі анкетування. Узагальнено найбільш поширені причини появи конфліктних ситуацій в межах ланки каналу розподілу "постачальник — роздрібна мережа". Побудовано модель бінарної логістичної регресії, яка дозволила ідентифікувати фактори появи конфліктів між контрагентами.
I. Sevruk
MODELING OF CONFLICT INTERACTION BETWEEN SUPPLIERS AND RETAILERS
Summary
The analysis of the interaction between retailers and domestic suppliers in the fast-moving consumer goods market (FMCG) of Ukraine is conducted. The most common reasons of conflict situations emergence within the distribution channel level "supplier — retail chain" are summarized. The model of binary logistic regression to identify factors that cause the emergence of conflicts between contractors is built.
№ 12 2014, стор. 118 - 122
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 570