EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
В. Д. Філіппова

Назад

УДК: 351/354

В. Д. Філіппова

ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ЯКОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Анотація

У статті висвітлюється сутність державної політики якості педагогічної освіти. Узагальнено поняття "якості освіти" з точки зору різних наукових підходів, компіляція яких дозволила визначити якість освіти як політичну категорію, категорію управління і педагогічну категорію. Визначено, що "політика якості" в галузі педагогічної освіти є частиною державної політики в галузі освіти, її найважливішим пріоритетом і формується виходячи із стратегічних питань розвитку держави в цілому. Зазначено, що державна політика в галузі педагогічної освіти та політика якості в галузі педагогічної освіти проводиться в межах правового поля, визначеного Конституцією України, а також законодавства в галузі освіти. Відзначено, що державна політика якості педагогічної освіти, будучи компонентом державної політики якості, визначає значною мірою вирішення питань якості у всіх сферах життя держави. Якість педагогічної освіти в значній мірі визначається цілями державної політики в галузі освіти і її принципами. Доведено, що найважливішим принципом державної політики якості педагогічної освіти стає принцип управління якістю освіти, який поєднується з принципом моніторингу якості освіти.

V. Filippova

THE PUBLIC POLICY OF QUALITY OF PEDAGOGICAL EDUCATION

Summary

The article describes the public policy of quality of teacher education. Are studied the analysis of the concept of "quality of education" from the point of view of different scientific approaches, of which allowed us to determine the quality of education as a political category, category management and teaching category. The determined that the "quality policy" in teacher education is part of the public policy in the field of education, its top priority, and formed the basis of the strategic development of the state in general. Indicated that the public policy in the field of teacher education and the quality policy in teacher education is carried out within the legal framework established by the Constitution of Ukraine, as well as legislation in the field of education. Research revealed that public policy quality of teacher education, being a component of the quality of public policy, largely determines quality issues in all areas of public life. It is proved that the quality teacher education is largely determined by public policy objectives in education and its principles. It is proved that the most important principle of public policy quality of teacher education becomes a principle of quality management education, which is combined with the principle of monitoring the quality of education.

№ 14 2014, стор. 132 - 135

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 558

Відомості про авторів

В. Д. Філіппова

к. е. н., доцент, докторант кафедри управління освітою, Національна академія державного управління при Президентові України

V. Filippova

Ph.D, associate Professor, doctoral student in Department of Management Education, National Academy of Public Administration under the President of Ukraine

Як цитувати статтю

Філіппова В. Д. Державна політика якості педагогічної освіти. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 14. С. 132–135.

Filippova, V. (2014), “The public policy of quality of pedagogical education”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 14, pp. 132–135.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.