EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ГЕОПРОСТОРОВІ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ
Л. Ю. Красавцева

Назад

УДК: 351.85

Л. Ю. Красавцева

ГЕОПРОСТОРОВІ СТРУКТУРИ ТУРИСТИЧНОГО РИНКУ ЯК РЕЗУЛЬТАТ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ТУРИСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ

Анотація

Стаття присвячена дослідженню особливостей функціонування та розвитку туризму, сутності геопросторових структур туристичного ринку та виявлення механізму формування глобальних непросторових структур. Автор обгрунтовує думку про те, що їх формування та функціонування є результатом територіальної диференціації туристичного процесу.

L. Krasavtseva

GEOSPATIAL STRUCTURE OF THE TOURISM MARKET AS A RESULT OF TERRITORIAL DIFFERENTIATION OF TOURISM

Summary

The article researches the features of tourism functioning and development, the nature of geospatial structures of tourism and identification of the global non-dimensional structures formation mechanisms. The author substantiates the idea that their formation and operation is the result of territorial differentiation process of tourism.

№ 15 2014, стор. 145 - 148

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 707

Відомості про авторів

Л. Ю. Красавцева

здобувач, Інститут законодавства Верховної Ради України

L. Krasavtseva

researcher Institute of legislation of the Verkhovna Rada of Ukraine

Як цитувати статтю

Красавцева Л. Ю. Геопросторові структури туристичного ринку як результат територіальної диференціації туристичного процесу . Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 15. С. 145–148.

Krasavtseva, L. (2014), “Geospatial structure of the tourism market as a result of territorial differentiation of tourism”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 15, pp. 145–148.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.