EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
О. О. Жебровська

Назад

УДК: 339.138

О. О. Жебровська

СУТНІСТЬ ТА ЗНАЧЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

Анотація

У статті досліджено причини появи, особливості, принципи та задачі інтегрованих маркетингових комунікацій як явища сучасної маркетингової парадигми. Основна відмінність інтегрованих маркетингових комунікацій від застосування традиційних інструментів маркетингу полягає у створенні синергетичного ефекту від їх використання, та формування довготривалої лояльності споживачів, замість вирішення традиційних вузьких задач збуту.

O. Zhebrovska

THE ESSENCE AND THE SIGNIFICANCE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS IN MODERN CIRCUMSTANCES

Summary

This paper investigates causes, characteristics, principles and objectives of integrated marketing communications as a phenomenon of modern marketing paradigm. The main difference between the integrated marketing communications from the use of traditional tools of marketing is to create a synergistic effect from using them, and forming long-term customer loyalty, instead of solving the problems of traditional narrow distribution.

№ 16 2014, стор. 103 - 106

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 706

Відомості про авторів

О. О. Жебровська

аспірантка Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка

O. Zhebrovska

Ph.D. in Economics, Taras Shevchenko National University of Kyiv, institute of international relations

Як цитувати статтю

Жебровська О. О. Сутність та значення інтегрованих маркетингових комунікацій в сучасних умовах. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 16. С. 103–106.

Zhebrovska, O. (2014), “The essence and the significance of integrated marketing communications in modern circumstances”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 16, pp. 103–106.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.