КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИМИ ЗМІНАМИ
О. О. Канцуров
УДК: 330.33
О. О. Канцуров
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ІНСТИТУЦІОНАЛЬНИМИ ЗМІНАМИ
Анотація
У статті розглядаються питання управління соціально-економічними процесами та обгрунтовуються методологічні підходи управління змінами на засадах інституціональної теорії. Визначено, що інституціональні перетворення є складними процесами, пов'язані із керованими трансформаціями у свідомості особистості, змінами усталеної моделі поведінки індивідуумів, соціальних груп та суспільства в цілому, тому вони потребують застосування широкого спектру наукових методів управління ними. Доводиться, що незалежно від обраної форми інституціональних перетворень управління інституціональними змінами доцільно здійснювати за єдиною моделлю, яка передбачає організацію і здійснення перетворень у чотири взаємопов'язаних послідовних етапи — обгрунтування змін, їх планування, ухвалення відповідних рішень і їх реалізації, із додержанням принципів суспільної необхідності, керованості, публічності, доцільності, збалансованості, компліментарності, ефективності.
O. Kantsurov
CONCEPTUAL FOUNDATIONS OF INSTITUTIONAL CHANGE MANAGEMENT
Summary
The article deals with the management of socio-economic processes and justifies methodological approaches to change management based on the institutional theory. It is determined that institutional transformations are a complex process related to controlled transformations in the consciousness of an individual, changes in established patterns of behaviour of individuals, social groups and society as a whole and that is why they require the use of a wide range of scientific methods of management. The article also proves that regardless of a chosen institutional change form it shall be managed using the unified model that involves the organization and implementation of reforms in the four interrelated sequential steps — justification of changes, planning changes, taking relevant decisions and implementing them in compliance with the principles of social need, manageability, publicity, expediency, equilibrium, complementarity and effectiveness.
№ 17 2014, стор. 25 - 30
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 668