EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ
М. П. Сагайдак

Назад

УДК: 658.8:338.46

М. П. Сагайдак

ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ

Анотація

У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності понять "ціна", "рефлекс", "рефлексія" і "рефлексивне управління" та їх використання в традиційному й внутрішньому маркетингу. Визначено вплив рефлексії на поведінку внутрішніх та зовнішніх споживачів підприємства. З використанням інструментарію рефлексивного управління, традиційного і внутрішнього маркетингу запропоновано комплексний підхід до формування цінової політики й підвищення її результативності.

M. Sagaidak

FORMATION OF PRICING POLICY OF AN ENTERPRISE ON THE BASIS OF REFLEXIVE MANAGEMENT OF INTERNAL MARKETING

Summary

The article summarizes scientific approaches to defining the essence of the concepts of "price", "reflex", "reflection" and "reflexive management" and their use in traditional and internal marketing. The influence of reflection on the behaviour of internal and external customers of the enterprise is defined. Using tools of reflexive management, traditional and internal marketing a comprehensive approach to forming and improving the performance of pricing policy of the enterprise is suggested.

№ 20 2014, стор. 23 - 27

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 551

Відомості про авторів

М. П. Сагайдак

к. е. н., доцент, завідувач кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут ДВНЗ "Криворізький національний університет", м. Кривий Ріг

M. Sagaidak

Cand. of Econ. Sciences, University Reader, Kryvyi Rih Economic Institute of SHEE "Kryvyi Rih National University", Kryvyi Rih

Як цитувати статтю

Сагайдак М. П. Формування цінової політики підприємства на засадах рефлексивного управління та внутрішнього маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 20. С. 23–27.

Sagaidak, M. (2014), “Formation of pricing policy of an enterprise on the basis of reflexive management of internal marketing”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 20, pp. 23–27.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.