УДК: 658.8:338.46
М. П. Сагайдак
ФОРМУВАННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗАСАДАХ РЕФЛЕКСИВНОГО УПРАВЛІННЯ ТА ВНУТРІШНЬОГО МАРКЕТИНГУ
Анотація
У статті узагальнено наукові підходи до визначення сутності понять "ціна", "рефлекс", "рефлексія" і "рефлексивне управління" та їх використання в традиційному й внутрішньому маркетингу. Визначено вплив рефлексії на поведінку внутрішніх та зовнішніх споживачів підприємства. З використанням інструментарію рефлексивного управління, традиційного і внутрішнього маркетингу запропоновано комплексний підхід до формування цінової політики й підвищення її результативності.
M. Sagaidak
FORMATION OF PRICING POLICY OF AN ENTERPRISE ON THE BASIS OF REFLEXIVE MANAGEMENT OF INTERNAL MARKETING
Summary
The article summarizes scientific approaches to defining the essence of the concepts of "price", "reflex", "reflection" and "reflexive management" and their use in traditional and internal marketing. The influence of reflection on the behaviour of internal and external customers of the enterprise is defined. Using tools of reflexive management, traditional and internal marketing a comprehensive approach to forming and improving the performance of pricing policy of the enterprise is suggested.
№ 20 2014, стор. 23 - 27
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 614