EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
В. О. Шведун

Назад

УДК: 351.862.4:659.1

В. О. Шведун

НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ

Анотація

У статті проаналізовано нормативно-правові акти держави, що спрямовані на загальне регулювання рекламних відносин як виду підприємницької діяльності. Здійснено огляд державних нормативно-правових актів, які безпосередньо регулюють рекламну діяльність в Україні. Визначено недоліки нормативно-правової бази регулювання рекламної діяльності в Україні.

V. Shvedun

STANDARD-LEGAL BASES OF PUBLIC REGULATION OF ADVERTISING ACTIVITY IN UKRAINE

Summary

In article the analysis of standard-legal state acts, which are devoted to general regulation of advertising relations as kind of enterprise activity, has been carried out. The review of standard-legal state acts, which directly regulate advertising activity in Ukraine, has been carried out. Lacks of standard-legal base of advertising activity regulation in Ukraine have been defined.

№ 21 2014, стор. 125 - 129

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 143

Відомості про авторів

В. О. Шведун

к. е. н., старший науковий співробітник науково-дослідної лабораторії з управління у сфері цивільного захисту науково-дослідного центру, Національний університет цивільного захисту України, м. Харків

V. Shvedun

PhD in Economics, Senior scientific employee of laboratory on management in sphere of civil protection of the research center of National University of Civil Protection of Ukraine

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.