НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
В. О. Шведун
УДК: 351.862.4:659.1
В. О. Шведун
НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
Анотація
У статті проаналізовано нормативно-правові акти держави, що спрямовані на загальне регулювання рекламних відносин як виду підприємницької діяльності. Здійснено огляд державних нормативно-правових актів, які безпосередньо регулюють рекламну діяльність в Україні. Визначено недоліки нормативно-правової бази регулювання рекламної діяльності в Україні.
V. Shvedun
STANDARD-LEGAL BASES OF PUBLIC REGULATION OF ADVERTISING ACTIVITY IN UKRAINE
Summary
In article the analysis of standard-legal state acts, which are devoted to general regulation of advertising relations as kind of enterprise activity, has been carried out. The review of standard-legal state acts, which directly regulate advertising activity in Ukraine, has been carried out. Lacks of standard-legal base of advertising activity regulation in Ukraine have been defined.
№ 21 2014, стор. 125 - 129
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 826