EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ОСОБЛИВОСТІ ПРОМОЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ВИНОРОБНОЇ ГАЛУЗІ
І. В. Дьячук

Назад

УДК: 330.46:338.43

І. В. Дьячук

ОСОБЛИВОСТІ ПРОМОЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ВИНОРОБНОЇ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті виявлено особливості промоційної діяльності підприємств виноробної галузі з урахуванням демаркетингового регулюючого впливу держави, враховуючи які автором удосконалено класифікацію видів і форм промоції виноробних підприємств.

I. Dyachuk

THE PROMOTION FEATURES OF WINE INDUSTRY ENTERPRISES

Summary

The article reveales the features of promotion activity of wine industry enterprises regarding to the demarketing governance regulatory. The features makes to identify improve the classification of types and forms of promotion wine enterprises.

№ 23 2014, стор. 92 - 96

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 647

Відомості про авторів

І. В. Дьячук

аспірант, Східноєвропейський університет економіки і менеджменту, м. Черкаси

I. Dyachuk

postgraduate, East European University of Economics and Management, Cherkasy

Як цитувати статтю

Дьячук І. В. Особливості промоційної діяльності підприємств виноробної галузі. Інвестиції: практика та досвід. 2014. № 23. С. 92–96.

Dyachuk, I. (2014), “The promotion features of wine industry enterprises”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 23, pp. 92–96.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.