EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ХАРАКТЕРИСТИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ АДМІНІСТРАТИВНОГО РЕФОРМУВАННЯ
К. М. Романенко

Назад

УДК: 351:658.8:37

К. М. Романенко

ХАРАКТЕРИСТИКИ МАРКЕТИНГОВОЇ МОДЕЛІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ В КОНТЕКСТІ АДМІНІСТРАТИВНОГО РЕФОРМУВАННЯ

Анотація

Досліджено використання маркетингових технологій для реформування державного управління в Україні. Обгрунтовано характеристики маркетингової моделі державного управління у контексті реалізації адміністративної реформи.

The marketing technologies using for reforming of public administrationin in Ukraine are investigated. The characteristics of marketing model of public administrationin in the context of realization of administrative reform are proved.

№ 2 2010, стор. 72 - 75

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 646

Відомості про авторів

К. М. Романенко

доцент кафедри методології освіти та управління, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.