УДК: 657.372:657.422.8
Н. І. Цегельник
ОЦІНКА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ НА ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ ВІД ПОКУПЦІВ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ
Анотація
З доходами будь-якого підприємства пов'язане вирішення важливих соціальних, економічних, політичних, етичних проблем суспільства як на мікро- так і на макрорівні. Зокрема доходи від реалізації продукції (робіт, послуг) виступають основним джерелом прибутку, який повинен забезпечити розвиток підприємства, перебороти наслідки економічних ризиків. Для сільськогосподарських підприємств, окрім життєво важливої виробничої сфери, не меншого значення в сучасних умовах набула і сфера збуту, зокрема реалізація продукції.
Досліджено проблемні питання визнання та формування доходів від реалізації продукції покупцям. У статті з'ясовано основні фактори, що впливають на формування доходів, а також запропоновано концептуальні підходи до формування методики аналізу доходів від покупців сільськогосподарської продукції з використанням інформаційних ресурсів рахунків бухгалтерського обліку. Як вважає автор, для формування доходів від покупців сільськогосподарської продукції має враховувати важливі наведені в статті фактори, адже саме доходи є одним з показників результатів економічної діяльності підприємства.
N. Tsegel'nik
ASSESSMENT OF IMPACTS ON INCOME GENERATION FROM BUYERS OF AGRICULTURAL PRODUCTS
Summary
With revenues of any company associated address important social, economic, political, ethical issues in society as micro- and macro-level. In particular, income from sale of goods (works, services) are the main source of income, which is to ensure the development of enterprises to overcome the consequences of economic risks. For farms except vital industrial sector, not less importance in modern conditions and acquired the marketing, including marketing.
Studied problem areas and recognition of income from sales to customers. The article revealed the main factors influencing the formation of revenues and proposed conceptual approaches to forming analysis techniques revenue from customers of agricultural products using information resources accounts. According to the author, for income generation of buyers of agricultural products must take into account important factors are listed in the article, because income is an indicator of economic performance of the company.
№ 1 2015, стор. 63 - 66
Кількість переглядів: 816