EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

БРЕНДИНГ ЯК ВИД ДЕРЖАВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Д. В. Кіслов

Назад

УДК: 316.772:659.154

Д. В. Кіслов

БРЕНДИНГ ЯК ВИД ДЕРЖАВНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ

Анотація

У статті розглядається місце, роль та значення брендингу як особливого виду системи маркетингових комунікацій органів державного управління.
Активне впровадження інструментів маркетингу й в суспільно-політичне життя вимагає розгляду брендингу як інтегрованого виду маркетингових комунікацій, що виступає невід'ємним атрибутом сучасних соціальних відносин в умовах глобалізації. Крім того, при моделюванні громадянського суспільства специфіка державного управління надає технологіям використання державного некомерційного брендингу дещо нових, інших специфічних рис та істотних ознак, які й виступають проблемними з позицій постмодерністського трактування.
Автором підтверджено власний тезис, що державний брендинг є формою соціальних відносин та взаємодії між структурами державного управління та безпосередніми споживачами продуктів їх діяльності та послуг.

D. Kislov

BRANDING IN VIEW OF STATE MARKETING COMMUNICATIONS

Summary

The article discusses the place, role and meaning of branding as a special type of the marketing communication system of public administration bodies.
Active introduction of marketing instruments also in social and political life requires us to see branding as an integrated type of marketing communications which is an inseparable attribute of modern social relations in the context of globalization. Furthermore, in civil society modelling the specific nature of public administration adds somewhat new different specific features and essential characteristics to techniques of the use of state non-commercial branding, and these are seen as problematic from the point of view of post-modernist interpretation.
The author confirmed his own thesis that state branding is a form of social relations and interaction between the state administration structures and immediate consumers of the product of their activities and services.

№ 1 2015, стор. 136 - 140

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 229

Відомості про авторів

Д. В. Кіслов

к. політ. н., доцент, докторант, Національна академія державного управління при Президентові України, доцент кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет

D. Kislov

PhD in Political Sciences, Associate Professor, Doctoral Student of the National Academy for Public Administration under the President of Ukraine, Associate Professor of the Department of marketing and advertising Kiev National University of Trade and Economics (KNTEU)

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.