EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У СФЕРІ НАДАННЯ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ
І. В. Чаплай

Назад

УДК: 35:339.1

І. В. Чаплай

ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ У СФЕРІ НАДАННЯ ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ

Анотація

Проаналізовано засадничі принципи формування та впровадження маркетингових інструментів державного управління у сфері послуг, що надаються органами державної влади. Запропоновано підходи до вдосконалення організаційно-правових напрямів та шляхів застосування маркетингових інструментів державного управління у сфері надання послуг органами державної влади.
Зазначене має сприяти подальшим розробці та адаптації в сучасну практику державного управління формами і методами надання державних послуг, нових підходів теоретико-методологічного забезпечення маркетингових інструментів.

I. Chaplay

APPLYUING OF THE MARKETING INSTRUMENTS IN THE GRANTING SPHERE OF PUBLIC SERVICES

Summary

Fundamental principles of formation and implementation of marketing instruments of public administration in the sphere of services, which are provided by public authorities are analyzed. Approaches to improving of the organizational and legal trends and ways of applying marketing instruments of public administration in the sphere of providing public authorities are proposed
The above depicted should contribute further development and adaptation in the modern practice of governance of the forms and methods of providing public services new theoretical and methodological approaches to the providing marketing instruments.

№ 1 2015, стор. 150 - 152

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 182

Відомості про авторів

І. В. Чаплай

аспірант кафедри маркетингу та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет, м. Київ

I. Chaplay

aspirant of the Dept. marketing and advertising of Kyiv National University of Trade and Economics, Kyiv

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.