EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ВИКОРИСТАННЯ ОЦІНКИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ
О. В. Ставицький

Назад

УДК: 338.27

О. В. Ставицький

ВИКОРИСТАННЯ ОЦІНКИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВАМИ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті розглянуто методи оцінки впливу зовнішнього середовища хлібопекарської галузі, результати яких можливо використовувати в процесі стратегічного управління підприємствами означеної галузі. Розглянуто проблематику в використанні існуючих методів оцінки, зроблені висновки про необхідність використання більш широкого методологічного інструментарію для розробки стратегій розвитку підприємств.

О. Stavytskyi

USAGE OF THE EXTERNAL ENVIRONMENT ASSESSMENT IN STRATEGIC MANAGEMENT ENTERPRISES OF BAKING INDUSTRY

Summary

The article describes the methods for evaluating the impact of the environment bakery industry, the results of which can be used in the strategic management of the designated area. Considered issues in the use of existing evaluation methods, conclusions about the need for greater methodological tools for the development of strategies for the development of enterprises.

№ 2 2015, стор. 31 - 34

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 158

Відомості про авторів

О. В. Ставицький

асистент кафедри фандрайзингу та логістики, Національний університет харчових технологій, м. Київ

О. Stavytskyi

assistant of the Department of Fundraising and Logistics, National University of Food Technologies, Kyiv

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.