ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Н. Ю. Чорна, Ю. Л. Кулик
УДК: 658.821
Н. Ю. Чорна, Ю. Л. Кулик
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
Стаття містить результати дослідження проблем формування ефективної конкурентоспроможної цінової політики підприємства. Автори пропонують уточнення місця ціни як конкретної економічної категорії в ринковій економіці, систематизацію видів роздрібних цін та визначення їх особливості. Уточнення змісту поняття "конкурентоспроможна цінова політика торговельного підприємства" дозволяє виділити особливості цінової політики. Автори розробили методику впровадження одержаних результатів. Серед них: чітке розуміння теоретичних положень, розробка науково-обгрунтованих рекомендацій; алгоритми формування конкурентоспроможної цінової політики підприємства. Ціноутворення в роздрібній торгівлі має основу. Це — єдиний методичний підхід до формування цін на всіх стадіях товарного обміну. Він передбачає можливість та необхідність відшкодування витрат та отримання прибутку будь-яким суб'єктом ринкових відносин при виробництві та реалізації товарів.
N. Сhorna, Y. Kulik
BUILDING AN EFFECTIVE COMPETITIVE PRICING POLICY OF ENTERPRISE
Summary
The article contains results research of problems of forming an effective competitive pricing policy of enterprise. The authors propose exact place for a specific economic category in a market economy, systematization types of retail prices and determine their characteristics. Clarification of what constitutes a "competitive pricing of commercial enterprise" allows you to select the features pricing. Authors developed method of implementation of the results. Among them, a clear understanding of theoretical positions, develop evidence-based guidelines; algorithms of competitive pricing policy of the company. Pricing in retail is basis. This — the only methodical approach to pricing at all stages of commodity exchange. It provides for the possibility and necessity of cost recovery and profit in any market economy subject to the production and sale of goods.
№ 2 2015, стор. 52 - 56
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 676