EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІНВАРІАНТНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ М. КИЄВА
О. В. Вертелєва

Назад

УДК: 338.488.

О. В. Вертелєва

ІНВАРІАНТНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ПРОСУВАННЯМ ПОСЛУГ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ М. КИЄВА

Анотація

Проведено аналіз існуючих підходів до управління просуванням туристичних послуг та методів реалізації комунікаційної політики. Побудовано модель управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями та дані рекомендації щодо її ефективного функціонування.

The analysis of existing approaches to the promotion of tourist services and methods of communication policy. Construct a model of integrated marketing communications and given recommendations for its effective functioning.

№ 3 2010, стор. 27 - 32

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 445

Відомості про авторів

О. В. Вертелєва

к. ф.-м. н., доцент кафедри економічної теорії та конкурентної політики, Київський національний торговельно-економічний університет

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.