EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЯ КОРУПЦІЇ ЯК НАПРЯМ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ
С. Ж. Лазаренко

Назад

УДК: 328.185

С. Ж. Лазаренко

ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЯ КОРУПЦІЇ ЯК НАПРЯМ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Анотація

У статті обгрунтовано основні стратегічні напрями реформування в сфері освіти щодо запобігання та протидії корупції. Визначені концептуальні підходи до створення платформи щодо розвитку системи знань і умінь, які забезпечують здатність запобігати виникненню корупційних діянь, протидіяти проявам корупції й усувати наслідки правопорушень, пов'язаних з корупцією.

S. Lazarenko

PREVENTING AND COMBATING CORRUPTION AS A STRATEGIC DIRECTION OF DEVELOPMENT OF NATIONAL EDUCATION

Summary

In the article the main strategic directions of reforming in education to preventing and combating corruption have been grounded. Conceptual approaches to creating a platform for the development of the system of knowledge and skills that provide the ability to prevent the corruption, combat corruption and address the consequences of offenses related to corruption have been determined.

№ 3 2015, стор. 86 - 89

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 836

Відомості про авторів

С. Ж. Лазаренко

доктор юридичних наук, професор, Заслужений юрист України, завідувач кафедри університетської та професійної освіти, Вищий державний навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" Національної академії педагогічних наук України

S. Lazarenko

Doctor of Laws, Professor, Honored Lawyer of Ukraine, Head of Department of University and Professional Education, "University of Educational Management" of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine

Як цитувати статтю

Лазаренко С. Ж. Запобігання та протидія корупції як напрям стратегічного розвитку національної освіти. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 3. С. 86–89.

Lazarenko, S. (2015), “Preventing and combating corruption as a strategic direction of development of national education”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 3, pp. 86–89.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.