ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ КРОС-КУЛЬТУРНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Д. С. Ліфінцев
УДК: 658.5
Д. С. Ліфінцев
ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ НА ОСНОВІ КОНЦЕПЦІЇ КРОС-КУЛЬТУРНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Анотація
У статті йдеться про вплив крос-культурного менеджменту на корпоративну культуру сучасного підприємства. Глобалізаційні та внутрішньоукраїнські процеси суттєво змінили середовище та умови функціонування вітчизняних підприємств і організацій. Необхідність працювати у, дійсно, мультикультурному глобальному середовищі вимагає нових підходів до менеджменту і, зокрема, до формування корпоративної культури. Сьогодні вже сформувались конкретні передумови, які сприяли актуалізації потреби у крос-культурному менеджменті в українських компаніях. У статті запропоновано характеристику корпоративної культури, яка базується на концепції крос-культурного менеджменту; виділено її ключові ознаки. Формування корпоративної культури на основі концепції крос-культурного менеджменту передбачає надання їй ознак "глобальної", такої, що буде об'єднувати співробітників незалежно від їх ціннісних орієнтацій та приналежності до тієї чи іншої культури.
D. Lifintsev
CORPORATE CULTURE FORMATION ON THE BASIS OF CROSS-CULTURAL MANAGEMENT CONCEPT
Summary
The article is about the impact of cross-cultural management at the corporate culture of the modern company. Global and domestic Ukrainian processes have significantly changed the environment and operating conditions of local companies and organizations. The need to work in a really multicultural global environment requires new approaches to management and, in particular, to the corporate culture formation. The specific conditions that formed the need in a cross-cultural management in Ukrainian companies have already formed now. The description of a corporate culture that is based on the concept of cross-cultural management is proposed and its key features are highlighted. Corporate culture based on the concept of cross-cultural management is the one with the features of being "global", the one that unites employees regardless of their values and belonging to different cultures.
№ 5 2015, стор. 23 - 26
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 697