EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МІСТА. АДАПТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДО ПОТРЕБ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
Л. П. Оленковська

Назад

УДК: 339.138:332.122

Л. П. Оленковська

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ МІСТА. АДАПТАЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ДО ПОТРЕБ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ

Анотація

У статті досліджується досвід українських міст з впровадження маркетингової політики на прикладі міста Дніпропетровська, а саме: деякі аспекти підготовки маркетингової стратегії для міста. Оскільки мало хто зі службовців місцевого самоврядування сприймає місто як продукт, в статті подаються деякі технологічні аспекти формування відповідного бачення в управлінському середовищі.

L. Olenkovska

SOME ASPECTS OF PREPARING THE MARKETING STRATEGY OF THE CITY. ADAPTATION OF MARKETING TOOLS TO THE NEEDS OF LOCAL GOVERNMENTS

Summary

In the article examines the experience of Ukrainian cities implementing marketing policy as an example of Dnepropetrovsk and some aspects of the preparation of marketing strategies for cities. Since few people with local government officials perceive the city as a product, the article serves some technological aspects of formation of the vision in the management environment.

№ 6 2015, стор. 132 - 135

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 430

Відомості про авторів

Л. П. Оленковська

к. держ. упр., доцент кафедри державного управління і місцевого самоврядування, Херсонський національний технічний університет

L. Olenkovska

Ph.D., associate professor, the Department of Public Administration and Local Self-Government Kherson National Technical University

Як цитувати статтю

Оленковська Л. П. Деякі аспекти підготовки маркетингової стратегії міста. адаптація маркетингових інструментів до потреб органів місцевого самоврядування . Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 6. С. 132–135.

Olenkovska, L. (2015), “Some aspects of preparing the marketing strategy of the city. adaptation of marketing tools to the needs of local governments”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 6, pp. 132–135.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.