EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННОГО РЕГІОНУ
В. В. Гоблик, М. М. Наливайко

Назад

УДК: 332.1

В. В. Гоблик, М. М. Наливайко

МАРКЕТИНГОВИЙ МЕХАНІЗМ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННОГО РЕГІОНУ

Анотація

У статті проаналізовано важливість використання маркетингового механізму в становленні та розвитку зовнішньоекономічних зв'язків у транскордонних регіонах за участю прикордонних територій нашої держави та Європейського Союзу. Виокремлено маркетинговий механізм як один з основних у розвитку зовнішньоекономічних зв'язків поряд з єврорегіональним, преференційним, прикордонно-торговельним, міграційно-трудовим та інноваційним. Визначено, що важливим інструментом у системі маркетингу транскордонного регіону є брендинг її території.

V. Hoblyk, M. Nalyvaiko

MARKETING MECHANISM IN ESTABLISHMENT AND DEVELOPMENT OF THE INTERNATIONAL ECONOMIC RELATIONS

Summary

The article analyzes the importance of marketing mechanism in establishment and development of the international economic relations in trans-border regions involving border areas of our state and European Union. Author determined marketing mechanism as one of the key in the development of international economic relations, along with Euro-regional, preferential, trade border, migration labor and innovation. Determined that an important tool in the marketing system of trans-border region is branding its territory.

№ 7 2015, стор. 85 - 87

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 600

Відомості про авторів

В. В. Гоблик

к. філос. н., доцент, Мукачівський державний університет

V. Hoblyk

Doctor of Economic Sciences, assistant professor, Mukachevo State University


М. М. Наливайко

студентка факультету економіки, управління та інженерії, Мукачівський державний університет

M. Nalyvaiko

the student of Economic, Management and Engineering faculty, Mukachevo State University

Як цитувати статтю

Гоблик В. В., Наливайко М. М. Маркетинговий механізм становлення та розвитку транскордонного регіону. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 7. С. 85–87.

Hoblyk, V. and Nalyvaiko, M. (2015), “Marketing mechanism in establishment and development of the international economic relations”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 7, pp. 85–87.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.