EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СПОЖИВЧИЙ ПОПИТ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Т. В. Красовська

Назад

УДК: 339.13

Т. В. Красовська

СПОЖИВЧИЙ ПОПИТ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ

Анотація

Розглянуто підходи до визначення поняття "цінність", наведено чинники, що детермінують цінність пропозиції. Уточнено загальноприйняте визначення товару, що було розглянуто з позицій маркетингу. Надано пропозицію переходу від філософії "збут товару" до філософії "збут споживчій цінності".

Approaches for the concept definition "value" was studied, factors, which determine proposition’s value was presented. Conventional definition of goods, that was reviewed from marketing point of view, was adjusted. Proposal of transition from the "goods distribution" philosophy to the "use value distribution" philosophy was presented.

№ 4 2010, стор. 36 - 39

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 349

Відомості про авторів

Т. В. Красовська

асистент, Національний технічний університет України "КПІ"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.