СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
А. А. Роскладка
УДК: 330.46
А. А. Роскладка
СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
Анотація
Стаття присвячена дослідженню методів та засобів практичної реалізації планування стратегії підприємства в умовах конкуренції. Для вирішення поставленої мети наводиться економіко-математичний апарат формалізації та розв'язання задачі протидії підприємств, яка є універсальною і може бути використана для конкуруючих об'єктів будь-якої галузі. Підходи, принципи і методи розв'язування даної задачі грунтуються на основних принципах системного аналізу. Алгоритм розв'язування даної задачі враховує фактори ризику трьох типів — непрогнозованих ситуацій, інформаційного та форс-мажорного ризиків для підприємства в умовах невизначеності. Метою розв'язування є розкриття невизначеностей та оптимізації цілей підприємства. На основі отриманих результатів можна зробити висновки про стратегію майбутніх дій досліджуваного підприємства, зокрема, доцільність прийняття управлінського рішення про введення нового виду товару в умовах протидії конкуруючої сторони.
A. Roskladka
THE STRATEGIC ANALYSIS OF ACTIVITY OF THE ENTERPRISE UNDER COMPETITIVE ENVIRONMENT
Summary
The article is devoted to the research of methods of practical implementation of the planning strategy of the enterprise in a competitive environment. To address this goal given the economic and mathematical tools formalizing and solving the problem of anti-business, which is universal and can be used to competing sites in any areas. Approaches, principles and methods for solving this problem based on the basic principles of system analysis. Algorithm for solving this problem into account the risk factors of 3 types — unpredictable situations, information and force majeure risks for the enterprise under uncertainty. The purpose of the solution is disclosure of uncertainties and optimize business objectives. On the basis of the results can be concluded about the strategy for future action the enterprises, in particular, the feasibility of making managerial decisions on the introduction of a new kind of product in anti-competitive side.
№ 15 2015, стор. 5 - 10
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 665