EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ДЕПОЗИТНИХ РЕСУРСІВ БАНКУ
М. В. Горун

Назад

УДК: 336.713.3:658.8

М. В. Горун

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ДЕПОЗИТНИХ РЕСУРСІВ БАНКУ

Анотація

У статті проведено аналіз проблем та підходів із удосконалення маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Наведено прийоми маркетингового забезпечення та розроблено модель взаємовідносин між клієнтом та банком під час персонального продажу депозитних послуг.

M. Gorun

METHODICAL APPROACHES TO IMPROVING MARKETING SUPPORT FORMATION OF BANK DEPOSIT RESOURCES

Summary

The article analyzes problems and approaches to the improvement of marketing support resources bank deposit formation . Shows the techniques of marketing support and a model of the relationship between the customer and the bank when selling personal deposit services.

№ 16 2015, стор. 98 - 103

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 621

Відомості про авторів

М. В. Горун

аспірант кафедри екологічної політики та менеджменту природоохоронної діяльності, НУ "Львівська політехніка"

M. Gorun

Postgraduate student of environmental policy and Management of environmental activities National University "Lviv Polytechnic"

Як цитувати статтю

Горун М. В. Методичні підходи із удосконалення маркетингового забезпечення формування депозитних ресурсів банку. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 16. С. 98–103.

Gorun, M. (2015), “Methodical approaches to improving marketing support formation of bank deposit resources”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 16, pp. 98–103.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.