УДК: 352/354
К. В. Мануілова
КОНСТИТУЦІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ ШВЕЙЦАРІЇ: ІСТОРИЧНА РЕТРОСПЕКТИВА
Анотація
Кризи в Україні призвели до спаду ВВП і виробництва, погіршення рівня життя населення, втрати Криму, зростання військового протистояння на Донбасі, посилення сепаратизму в південно-східних регіонах і збільшенню екстремізму в країні. Все це вимагає дієвих перетворень у напрямі децентралізації публічної влади. Одним із прикладів успішного впровадження реформ є Швейцарія. Вивчення її досвіду актуально для України ще й тому, що Швейцарія як і Україна, є позаблоковою державою й зберігає нейтралітет; входить до шенгенської зони, в яку прагне вступити Україна; Швейцарії, не дивлячись на значне національне та релігійне різноманіття, на відмінну від України, удалося зберегти мир, добробут та злагоду в країні.
C. Manuilova
THE CONSTITUTIONAL ESTABLISHMENT OF DECENTRALIZED PUBLIC AUTHORITIES OF SWITZERLAND: HISTORICAL RETROSPECTIVE
Summary
Crises in Ukraine led to a decline in GDP and production, deteriorating living standards, the loss of the Crimea, the growth of military confrontation in the Donbass, strengthening separatism in the southeastern region and increase extremism in the country. All this requires effective reforms towards decentralization of public power. One example of successful implementation of reforms is Switzerland. Study experience it is important for Ukraine also because, like Switzerland and Ukraine are out of a block state and maintains neutrality; part of the Schengen zone, which Ukraine aspires to join; Switzerland, despite significant national and religious diversity of other than Ukraine, managed to keep the peace, prosperity and harmony in the country.
№ 19 2015, стор. 102 - 105
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 630