ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Н. А. Добрянська, М. О. Варгатюк
УДК: 005.936.3
Н. А. Добрянська, М. О. Варгатюк
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Анотація
На сьогоднішній день в умовах постійного розвитку економіки, глобалізації та інтеграції підприємств в світовий простір, а також у кризових ситуаціях необхідна зважена оцінка дій та адекватне прийняття рішень, щодо подальшого управління конкурентоспроможністю підприємства. Високий рівень конкурентоспроможності підприємства повинен свідчити про ефективність його функціонування, адаптацію до змін середовища діяльності, сприятливу цінову політику, якісний продукт та ін. Тому питання управління конкурентоспроможністю підприємства є досить актуальним. У даній статті висвітлено теоретичні аспекти формування управління конкурентоспроможністю підприємства. Розглянуто основні поняття, методи оцінки конкурентоспроможності фірми та думки вітчизняних та іноземних науковців, щодо вибору правильної стратегії управління в конкурентному середовищі підприємства, для його успішного функціонування на ринку.
N. Dobriansky, M. Varhatiuk
THEORETICAL FOUNDATIONS OF COMPETITIVENESS MANAGEMENT OF THE ENTERPRISE
Summary
Today, with the continuous development of economy, globalization and integration of enterprises into the global space, as well as in crisis situations, you need a balanced assessment of action and appropriate decision making regarding future management of enterprise competitiveness. The high level of competitiveness of the enterprise should be evidence of the efficiency of its operation, adapting to changes in the business environment, favorable pricing, quality product, etc. Therefore, the issue of competitiveness management of the enterprise is quite relevant. This article deals with theoretical aspects of formation of competitiveness management of the enterprise. It discusses basic concepts, methods of estimation of competitiveness of the company and opinions of domestic and foreign scientists concerning the selection of correct management strategies in the competitive environment of the enterprise, for its successful functioning on the market.
№ 20 2015, стор. 84 - 87
Кількість переглядів: 847