GR-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ
В. В. Бабіченко
УДК: 336.76
В. В. Бабіченко
GR-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ
Анотація
У статті досліджуються особливості GR-менеджменту як складової корпоративної стратегії в інформаційній економіці. Охарактеризовано найбільш поширені форми GR-управління на сучасному етапі та їх трансформація під впливом інформатизації економіки. Розкрито роль лобіювання як однієї із найбільш ефективних форм впливу корпорацій на макроекономічну політику держави. Окреслено основні проблеми взаємодії корпорацій та держави в Україні.
V. Babichenko
GR-MANAGEMENT AS A PART OF CORPORATE STRATEGY IN THE INFORMATION ECONOMY
Summary
This article deals with features of GR-management as s part of corporate strategy in the information economy. The most spread forms of GR-management on the current stage and their transformation under the influence of economy's informatization are characterized. The role of lobbying, as one of the most effective form of corporations' influence on the macroeconomic state policy, is disclosed. The main problems of interconnection of corporation and state are described.
№ 22 2015, стор. 51 - 53
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 731