EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

GR-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ
В. В. Бабіченко

Назад

УДК: 336.76

В. В. Бабіченко

GR-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК СКЛАДОВА КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ В ІНФОРМАЦІЙНІЙ ЕКОНОМІЦІ

Анотація

У статті досліджуються особливості GR-менеджменту як складової корпоративної стратегії в інформаційній економіці. Охарактеризовано найбільш поширені форми GR-управління на сучасному етапі та їх трансформація під впливом інформатизації економіки. Розкрито роль лобіювання як однієї із найбільш ефективних форм впливу корпорацій на макроекономічну політику держави. Окреслено основні проблеми взаємодії корпорацій та держави в Україні.

V. Babichenko

GR-MANAGEMENT AS A PART OF CORPORATE STRATEGY IN THE INFORMATION ECONOMY

Summary

This article deals with features of GR-management as s part of corporate strategy in the information economy. The most spread forms of GR-management on the current stage and their transformation under the influence of economy's informatization are characterized. The role of lobbying, as one of the most effective form of corporations' influence on the macroeconomic state policy, is disclosed. The main problems of interconnection of corporation and state are described.

№ 22 2015, стор. 51 - 53

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 242

Відомості про авторів

В. В. Бабіченко

к. е. н., Заступник Голови Правління, начальник фінансово-економічного управління, ПАТ "Укртатнафта", м. Кременчук

V. Babichenko

PhD, Deputy Chairman of the Board, Head of Finance and Economics Department PJSC "UKRTATNAFTA"

Як цитувати статтю

Бабіченко В. В. Gr-менеджмент як складова корпоративної стратегії в інформаційній економіці. Інвестиції: практика та досвід. 2015. № 22. С. 51–53.

Babichenko, V. (2015), “Gr-management as a part of corporate strategy in the information economy”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 22, pp. 51–53.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.