УДК: 339.92
Л. П. Гальперіна, Л. І. Лук'яненко, А. Ю. Яценко
ФІНАНСОВІ ЧИННИКИ СТРАТЕГІЙ ТНК НА ГЛОБАЛЬНОМУ ІТ-РИНКУ
Анотація
У статті проаналізовано основні фінансові показники компаній Apple Inc, International Business Machines, Lenovo Group Limited, Hewlett-Packard Company, Google, Intel Corporation, Microsoft Corporation за період 2009—2014 рр. З метою виявлення впливу факторів на величину чистого прибутку (збитку) здійснено кореляційний аналіз окремих фінансових показників діяльності цих компаній. Результати кореляційного аналізу дали змогу виокремити певні тенденції діяльності цих ТНК на глобальному ІТ-ринку. Виявлено, що в умовах поширення на глобальному ринку так званої "третьої платформи" розвитку ІТ, знижується значення собівартості реалізованої продукції та ліквідності, що впливає на стратегії ТНК на глобальному IT-ринку. В якості пріоритетів стратегічного розвитку виступають інноваційність, фінансування наукових лабораторій, натомість такий чинник зниження собівартості продукції, як використання дешевої робочої сили втрачає своє значення.
L. Galperina, L. Lukianenko, A. Yatsenko
FINANCIAL FACTORS OF THE STRATEGIES THE TNC FOR THE GLOBAL IT-MARKET
Summary
The article analyzes the main financial indicators companies Apple Inc, International Business Machines, Lenovo Group Limited, Hewlett-Packard Company, Google, Intel Corporation and Microsoft Corporation for the period 2009—2014 years. In order to identify factors influence the magnitude of net income (loss) carried Correlation analysis of individual financial performance of these companies. Results of correlation analysis made it possible to highlight certain trends of these TNCs in the global IT market. Thus, in terms of the spread of the global market so-called "third platform", global IT market development value reduced cost of sales and liquidity affecting the strategy of multinationals in the global IT-market. As advocates innovation development priorities, funding research laboratories, while a factor reducing production costs as the use of cheap labor is losing its meaning.
№ 24 2015, стор. 89 - 94
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 483