УДК: 339.138
О. В. Шереметинська, В. В. Андрушко
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ-СУБ'ЄКТІ ЗЕД У ФРУКТОВО-ОВОЧЕВІЙ ГАЛУЗІ
Анотація
У статті розглянуто основні аспекти розробки програми маркетингу на підприємстві — суб'єкті ЗЕД. Проаналізовано методи розробки програми маркетингу різних авторів та запропоновано ряд заходів щодо розробки та впровадження маркетингової програми для розвитку експортної діяльності на підприємстві суб'єкті ЗЕД у фруктово-овочевій галузі.
Протягом останніх років Україна активно приєднується до міжнародного економічного простору. Поступово розвиваються ринкові відносини з іноземними партнерами, що потребує підвищення ефективності господарювання та удосконалення економічної роботи на вітчизняних підприємствах як основній ланці економічної системи країни. При виході на міжнародний ринок, на сучасному етапі, підприємства зустрічають жорстку конкурентну боротьбу. Для того щоб досягти успіху в освоєнні нового ринку і закріпленні своїх позицій на існуючих ринках підприємствам необхідно розробляти та впроваджувати програму маркетингу. Маркетингова програма передбачає планування конкретних дій з реалізації маркетингових стратегій. В ній оптимально поєднуються інструменти маркетингу з урахуванням конкретного періоду дії плану і відповідного фінансового забезпечення.
O. Sheremetinska, V. Andrushko
ELEBORATION OF MARKETING PROGRAM FOR DEVELOPMENT OF EXPORT ACTIVITIES ON ENTERPRISES-SUBJECT OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITY IN FRUIT-VEGETABLES TRADING
Summary
Main aspects of eleboration of marketing program on enterprises, which is subject of foreign activities, are considered in this article. Methods of creating of marketing program from different authors were analyzed in it and are proposed number of measures for creating and implementing marketing program for development of export activity on enterprise, which is subject of foreign activities in fruit-vegetables sector.
In recent years Ukraine is actively joining to international economic space. Gradually developing market relations with foreign partners, that requires efficiency and improving of economic management on domestic enterprises as the main link of economic system. Company met tough competition, entering the international market. The enterprise needs to develop and implement marketing program in order to succeed in developing of new markets and consolidate its position in existing markets. The marketing program provides planning of concrete action for implementation of marketing strategies. It combines the best marketing tools to the specific period of the plan and corresponding financial support.
№ 2 2016, стор. 38 - 41
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 854