EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ-СУБ'ЄКТІ ЗЕД У ФРУКТОВО-ОВОЧЕВІЙ ГАЛУЗІ
О. В. Шереметинська, В. В. Андрушко

Назад

УДК: 339.138

О. В. Шереметинська, В. В. Андрушко

РОЗРОБКА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЕКСПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ-СУБ'ЄКТІ ЗЕД У ФРУКТОВО-ОВОЧЕВІЙ ГАЛУЗІ

Анотація

У статті розглянуто основні аспекти розробки програми маркетингу на підприємстві — суб'єкті ЗЕД. Проаналізовано методи розробки програми маркетингу різних авторів та запропоновано ряд заходів щодо розробки та впровадження маркетингової програми для розвитку експортної діяльності на підприємстві суб'єкті ЗЕД у фруктово-овочевій галузі.
Протягом останніх років Україна активно приєднується до міжнародного економічного простору. Поступово розвиваються ринкові відносини з іноземними партнерами, що потребує підвищення ефективності господарювання та удосконалення економічної роботи на вітчизняних підприємствах як основній ланці економічної системи країни. При виході на міжнародний ринок, на сучасному етапі, підприємства зустрічають жорстку конкурентну боротьбу. Для того щоб досягти успіху в освоєнні нового ринку і закріпленні своїх позицій на існуючих ринках підприємствам необхідно розробляти та впроваджувати програму маркетингу. Маркетингова програма передбачає планування конкретних дій з реалізації маркетингових стратегій. В ній оптимально поєднуються інструменти маркетингу з урахуванням конкретного періоду дії плану і відповідного фінансового забезпечення.

O. Sheremetinska, V. Andrushko

ELEBORATION OF MARKETING PROGRAM FOR DEVELOPMENT OF EXPORT ACTIVITIES ON ENTERPRISES-SUBJECT OF FOREIGN ECONOMIC ACTIVITY IN FRUIT-VEGETABLES TRADING

Summary

Main aspects of eleboration of marketing program on enterprises, which is subject of foreign activities, are considered in this article. Methods of creating of marketing program from different authors were analyzed in it and are proposed number of measures for creating and implementing marketing program for development of export activity on enterprise, which is subject of foreign activities in fruit-vegetables sector.
In recent years Ukraine is actively joining to international economic space. Gradually developing market relations with foreign partners, that requires efficiency and improving of economic management on domestic enterprises as the main link of economic system. Company met tough competition, entering the international market. The enterprise needs to develop and implement marketing program in order to succeed in developing of new markets and consolidate its position in existing markets. The marketing program provides planning of concrete action for implementation of marketing strategies. It combines the best marketing tools to the specific period of the plan and corresponding financial support.

№ 2 2016, стор. 38 - 41

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 854

Відомості про авторів

О. В. Шереметинська

к. е. н., доцент кафедри менеджменту ЗЕД та логістики, Національний університет харчових технологій, м. Київ

O. Sheremetinska

PhD in economic science, Professor of department of management of foreign economic activity and logistics, National university of food technologies, Kiev


В. В. Андрушко

магістр, Національний університет харчових технологій, м. Київ

V. Andrushko

master, National university of food technologies, Kiev

Як цитувати статтю

Шереметинська О. В., Андрушко В. В. Розробка програми маркетингу для розвитку експортної діяльності на підприємстві-суб'єкті зед у фруктово-овочевій галузі. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 2. С. 38–41.

Sheremetinska, O. and Andrushko, V. (2016), “Eleboration of marketing program for development of export activities on enterprises-subject of foreign economic activity in fruit-vegetables trading”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 2, pp. 38–41.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.