УДК: 658.849
К. А. Полторак, О. В. Зозульов, О. Г. Жданова
ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЗАСОБАМИ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
Анотація
У статті проаналізовано особливості маркетингових комунікацій в Інтернет мережі. Відповідно до цього запропоновано модель комунікаційного впливу, яка грунтується на двох рівнях комунікаційного впливу, що дозволяють реалізувати краудтехнології. Визначено система показників ефективності маркетингових комунікацій на основі функцій мережевої інформації, що включає чотири групи показників. Автором проведено моделювання комунікаційного впливу для визначення технічних показників ефективності маркетингової комунікаційної діяльності підприємства на прикладі мережевого співтовариства. Для оцінки економічної ефективності комунікаційної діяльності було встановлено залежність між отриманими технічними показниками та обсягом продажу за допомогою рівняння множинної регресії. Розроблена модель регресії дозволяє оцінити економічну ефективність проведеної маркетингової комунікаційної діяльності та здійснювати прогноз обсягу продажу залежно від активності підприємства.
K. Poltorak, O. Zozulov, О. Zhdanova
EVALUATION OF MARKETING INTERNET COMMUNICATIONS EFFECTIVENESS USING MATHEMATICAL MODELLING
Summary
In the article it was analyzed the features of marketing communications in the Internet. Accordingly, the model of communication influence was proposed, based on two levels of communication influence that can realize crowd technology. It was defined key performance indicators system of marketing communication based on network information functions, including the four groups of indicators. The author conducted simulations of communication influence to determine the technical performance indicators of marketing communication activities on example of network community. To assessment the cost-effectiveness of communications it was established correlation between the received technical indicators and sales via multiple regression equation. The model of regression allows to evaluate the economic effectiveness of marketing communication activities and carry out the forecast of sales, depending on activity of the company.
№ 3 2016, стор. 38 - 43
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 1157