УДК: 351.773
В. Д. Долот
ДОВІРЛИВИЙ МАРКЕТИНГ ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ — СУЧАСНА ФОРМА СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
Анотація
У статті з погляду науки державного управління розглядається питання довірливого маркетингу лікарняної каси як сучасної форми соціального маркетингу в галузі охорони здоров'я. Основну увагу приділено особливостям роботи лікарняної каси щодо задоволення її діяльністю членів лікарняної каси. Адже саме цим і визначається успіх діяльності лікарняної каси на ринку медичних послуг.
V. Dolot
TRUSTING MARKETING OF SICKNESS FUND — CONTEMPORARY FORMS OF SOCIAL MARKETING IN HEALTH
Summary
The article discusses of trusting marketing of sickness fund — contemporary forms of social marketing in health in terms of science governance. The main focus is on the characteristics of the sickness fund activities to meet its sickness fund members. That is what determined the success of sickness fund in the market of medical services.
№ 3 2016, стор. 67 - 69
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 875