EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДОВІРЛИВИЙ МАРКЕТИНГ ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ — СУЧАСНА ФОРМА СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я
В. Д. Долот

Назад

УДК: 351.773

В. Д. Долот

ДОВІРЛИВИЙ МАРКЕТИНГ ЛІКАРНЯНОЇ КАСИ — СУЧАСНА ФОРМА СОЦІАЛЬНОГО МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я

Анотація

У статті з погляду науки державного управління розглядається питання довірливого маркетингу лікарняної каси як сучасної форми соціального маркетингу в галузі охорони здоров'я. Основну увагу приділено особливостям роботи лікарняної каси щодо задоволення її діяльністю членів лікарняної каси. Адже саме цим і визначається успіх діяльності лікарняної каси на ринку медичних послуг.

V. Dolot

TRUSTING MARKETING OF SICKNESS FUND — CONTEMPORARY FORMS OF SOCIAL MARKETING IN HEALTH

Summary

The article discusses of trusting marketing of sickness fund — contemporary forms of social marketing in health in terms of science governance. The main focus is on the characteristics of the sickness fund activities to meet its sickness fund members. That is what determined the success of sickness fund in the market of medical services.

№ 3 2016, стор. 67 - 69

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 151

Відомості про авторів

В. Д. Долот

к. держ. упр., виконавчий директор благодійної організації "Муніципальна лікарняна каса міста Києва"

V. Dolot

PhD in Public Administration, Executive Director of charitable organization "Municipal sickness fund of Kiev city"

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.