УДК: 339.138
Н. В. Рибачук, Лю Ліцзянь, Т. О. Журко
ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІСТОРИЧНОМУ КОНТЕКСТІ
Анотація
У статті розглянуто концептуальні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності в історичному контексті. Розглянуто еволюцію підходів до оцінки ефективності та причин цих еволюційних метаморфоз. Проаналізовано передумови виникнення концепції комплексного підходу до оцінки ефективності маркетингової діяльності та її складові.
N. Rybachuk, Liu Lijian, T. Zhurko
THE APPROACHES TO EVALUATING THE EFFECTIVENESS OF MARKETING ACTIVITY IN THE HISTORICAL CONTEXT
Summary
In the article the conceptual approaches to evaluating the effectiveness of marketing activity in the historical context have been observed. The evolution of approaches to assess the effectiveness and reasons for these evolutional metamorphoses has been considered. There have been analyzed preconditions of the concept of a comprehensive approach to evaluating the effectiveness of marketing activity and its components.
№ 6 2016, стор. 48 - 53
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 611