EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
В. О. Шведун

Назад

УДК: 351.862.4:659.1

В. О. Шведун

СУЧАСНИЙ СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ

Анотація

У статті запропоновано дослідити сучасний стан та перспективи державного регулювання інноваційної реклами. Зокрема здійснено огляд сучасних видів інноваційної реклами, виділено найбільш перспективні види інноваційної реклами, проаналізовано особливості державного регулювання інноваційної реклами на нинішньому етапі.

V. Shvedun

CURRENT CONDITION AND PROSPECTS OF INNOVATIVE ADVERTIZING STATE REGULATION

Summary

It is offered to research current condition and prospects of innovative advertizing state regulation in the article. In particular, the overview of modern types of innovative advertizing is carried out, the most perspective types of innovative advertizing are allocated and the features of innovative advertizing state regulation at a present stage are analyzed.

№ 17 2016, стор. 112 - 115

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 580

Відомості про авторів

В. О. Шведун

старший науковий співробітник Навчально-науково-виробничого центру, Національний університет цивільного захисту України, м. Харків

V. Shvedun

senior scientific employee of Educational-scientific-production center, National University of Civil Protection of Ukraine

Як цитувати статтю

Шведун В. О. Сучасний стан і перспективи державного регулювання інноваційної реклами. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 17. С. 112–115.

Shvedun, V. (2016), “Current condition and prospects of innovative advertizing state regulation”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 17, pp. 112–115.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.