EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СУТНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ
К. М. Романенко

Назад

УДК: 351:658.8:37

К. М. Романенко

СУТНІСТЬ ТА ПРОБЛЕМИ СТАНОВЛЕННЯ ДЕРЖАВНОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ

Анотація

Проаналізовано сутність процесу становлення державного маркетингу в Україні. Досліджено проблеми цього процесу та основні напрями їх вирішення у контексті реформ державного управління.

The essence of the process of public marketing becoming in Ukraine is analyzed. The problems of this process and the main directions of there resolving in the context of public administration reforms are investigated.

№ 7 2010, стор. 71 - 73

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 946

Відомості про авторів

К. М. Романенко

доцент кафедри методології освіти та управління, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.