EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КРАУДФАНДИНГУ В УКРАЇНІ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
А. І. Іващенко, Є. А. Поліщук, О. М. Диба

Назад

УДК: 336.647.648

А. І. Іващенко, Є. А. Поліщук, О. М. Диба

ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ КРАУДФАНДИНГУ В УКРАЇНІ ЯК ІНСТРУМЕНТУ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ

Анотація

У статті виділено основні проблеми розвитку малого та середнього бізнесу в Україні, визначено основне значення краудфандингу для бізнесу та види краудфандингу в залежності від критерію винагороди. Проаналізовано динаміку обсягів краудфандингу за 2012—2015 рр. у світі з виділенням окремих видів краудфандингу та проведено оцінку територіального розподілу залучених фінансових ресурсів від краудфандингу за континентами у 2015 році та їх темпів росту. Визначено основні складові механізму функціонування краудфандингової платформи та типи краудфандингових платформ у залежності від різних критеріїв. Проаналізовано стан ринку капіталу краудфандингу в Україні та окреслено основні проблеми розвитку цього вида фінансування як суб'єктивного, так і об'єктивного характеру. Розроблено алгоритм реалізації успішного проекту через краудфандинг та запропоновано заходи щодо усунення існуючих проблем з метою розвитку сектору малого та середнього бізнесу за рахунок підвищення рівня фінансування стартапів.

A. Ivashchenko, Ye. Polischuk, O. Dyba

PROSPECTS FOR THE DEVELOPMENT OF CROWDFUNDING IN UKRAINE AS A TOOL TO RAISE FUNDS FOR SMALL AND MEDIUM BUSINESS ENTERPRISES

Summary

The basic problems of development of small and medium business in Ukraine are defined in the article. Besides, the value of crowdfunding for business and the types of crowdfunding depending on the criterion of remuneration are determined. Research analyses dynamics of crowdfunding volumes for 2012—2015 in the world according to the allocation of certain types of crowdfunding and the assessment of the territorial distribution of funds raised from crowdfunding on the different continents in 2015 and their annual growth rate percentage. The main components of the mechanism of functioning of crowdfunding platforms and the types of crowdfunding platforms depending on various criteria are identified. The article analyzes the state of capital market of crowdfunding in Ukraine and identifies key problems of the development of this type of financing, both subjective and objective in nature. There has been developed the algorithm of a successful project implementation through crowdfunding. Measures to address existing problems with the aim of developing the sector of small and medium business by improving the level of funding startups are among proposals.

№ 21 2016, стор. 34 - 39

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 818

Відомості про авторів

А. І. Іващенко

к. е. н., доцент кафедри корпоративних фінансів і контролінгу, ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана", м. Київ

A. Ivashchenko

PhD in economy, associate professor of Corporate Finance and Controlling Department, State University "Kyiv national economic University named after Vadym Hetman", Kiyv


Є. А. Поліщук

к. е. н., доцент кафедри інвестиційної діяльності, ДВНЗ "Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана", м. Київ

Ye. Polischuk

PhD in economy, associate professor of Investment Activity Department, State University "Kyiv national economic University named after Vadym Hetman", Kiyv


О. М. Диба

к. е. н., доцент кафедри інвестиційної діяльності ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"

O. Dyba

PhD in economy, associate professor of Investment Activity Department, State University "Kyiv national economic University named after Vadym Hetman", Kiyv

Як цитувати статтю

Іващенко А. І., Поліщук Є. А., Диба О. М. Перспективи розвитку краудфандингу в Україні як інструменту залучення коштів для підприємств малого та середнього бізнесу. Інвестиції: практика та досвід. 2016. № 21. С. 34–39.

Ivashchenko, A., Polischuk, Ye. and Dyba, O. (2016), “Prospects for the development of crowdfunding in Ukraine as a tool to raise funds for small and medium business enterprises”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 21, pp. 34–39.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.