БРЕНД-МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак
УДК: 339.138:005.33
Є. В. Ромат, Е. В. Юрчак
БРЕНД-МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА
Анотація
У статті розглянуто питання дослідження сучасного стану та оптимального розподілу частки інструментів маркетингових комунікацій на етапах залучення, обслуговування та створення довгострокової лояльності споживачів до брендів підприємств ресторанного господарства України в характерних цінових сегментах ринку ресторанного господарства м. Києва.
E. Romat, E. Yurchak
BRAND MARKETING COMMUNICATIONS IN THE RESTORANTS ENTERPRISES
Summary
The article considers the questions about study the current state and optimal allocation of marketing communications tools at the stage of attracting, servicing and creating long-term loyalty to the brand establishments of restaurant economy of Ukraine in specific market segments restaurant business establishments in Kyiv.
№ 3 2017, стор. 55 - 64
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 710