УДК: 351.851
Н. Д. Шульга
МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ДЕРЖАВНОЇ ОСВІТНЬОЇ ПОЛІТИКИ ЯК ІНСТРУМЕНТУ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ КРАЇНИ
Анотація
У статті автор розкриває методологію дослідження державної освітньої політики як інструменту соціально-економічного розвитку країни. Зокрема приділено увагу методологічним принципам єдності логічного та історичного, детермінізму, послідовності, наступності та методам: компаративної типології, узагальнення, моделювання, суб'єктивному методута визначено їх місце і роль у процесі дослідження державної освітньої політики як інструменту соціально-економічного розвитку країни.
N. Shulga
THE METHODOLOGY OF RESEARCH OF STATE EDUCATION POLICY AS AN INSTRUMENT OF SOCIAL AND ECONOMIC DEVELOPMENT OF THE COUNTRY
Summary
In the article an author reveals methodology of research of state education policy as an instrument of social and economic development of the country. Particular attention is paid to the methodological principles of unity logical and historical, determinism, sequence, following and methods: comparative typology, generalization, design, to the subjective method and identified their place and role in the process of research of public education policy as an instrument of social and economic development of the country.
№ 6 2017, стор. 111 - 116
Рубрика: Державне управління
Кількість переглядів: 694