УДК: 316.66
З. П. Урусова, М. Ю. Вернидуб
СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ КОНЦЕПЦІЙ СОЦІАЛЬНОЇ КОРПОРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Анотація
У статті розглянуто концептуальні основи концепції соціальної корпоративної відповідальності, сучасний світовий досвід побудови моделей соціальної відповідальності бізнесу; виявлено тенденції в питаннях формування концепції соціальної корпоративної відповідальності в попередньому столітті та в умовах сьогодення; обгрунтовано необхідність подальшого розвитку та впровадження концепції соціальної відповідальності в стратегічні плани будь-якої компанії світу.
Метою статті є дослідження особливостей та тенденцій розвитку і впровадження концепцій соціальної відповідальності в умовах сучасності. В процесі дослідження використовувалися такі загальнонаукові методи пізнання, як аналіз і синтез, системний підхід.
Наукова новизна полягає у визначення характерних рис кожної окремої моделі соціальної відповідальності в рамках провідних країн світу та узагальнення сучасних тенденцій в цій сфері.
Z. Urusova, M. Vernydub
SUCCESSES OF THE TENDENCY RETAIL CONCEPT SOCIAL CORPORATE BROADCASTING
Summary
The article discusses the conceptual foundations of corporate social responsibility and the modern world experience of building models of corporate social responsibility; tendencies in matters of formation of the concept of corporate social responsibility in the previous century and in the present circumstances; the necessity of further development and implementation of corporate social responsibility in the strategic plans of any company in the world.
The article aims to study the characteristics and trends of development and implementation of concepts of social responsibility in terms of modernity. The study used the following methods of general scientific knowledge as analysis and synthesis, systematic approach.
Scientific novelty consists in determining the characteristics of each individual model of social responsibility within the leading countries and summarize current trends in this area.
№ 9 2017, стор. 50 - 53
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 612