EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ
В. О. Заколодяжний

Назад

УДК: 368.01

В. О. Заколодяжний

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РИНКУ СТРАХОВИХ ПОСЛУГ В УКРАЇНІ

Анотація

У статті розглянуто необхідність використання інноваційного маркетингу для адаптації страхових компанії щодо змін кон'юнктури ринку, а також покращення рівня обслуговування клієнтів та надання страхових послуг. Представлено структуру інноваційного маркетингу, а також визначено методи функціонування стратегій розвитку та взаємодії цілей компанії, що надають конкуренту перевагу на ринку страхових послуг.

V. Zakolodiazhnyi

INNOVATIVE APPROACHES FOR FORMULATION OF MARKETING POLICY OF MARKET OF INSURANCE SERVICES IN UKRAINE

Summary

The article deals with the need for innovative marketing to tailor insurance company on changes in market conditions and to improve customer service and the provision of insurance services. The framework of innovative marketing and operation methods defined strategies and objectives of interaction that provide a competitive advantage in the insurance market.

№ 9 2017, стор. 71 - 74

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 204

Відомості про авторів

В. О. Заколодяжний

аспірант, Київський національний університет імені Тараса Шевченка

V. Zakolodiazhnyi

postgraduate student, Taras Shevchenko National University of Kyiv

Як цитувати статтю

Заколодяжний В. О. Інноваційні підходи до формування маркетингової політики ринку страхових послуг в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 9. С. 71–74.

Zakolodiazhnyi, V. (2017), “Innovative approaches for formulation of marketing policy of market of insurance services in Ukraine”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 9, pp. 71–74.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.