EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНА ФУНКЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ПРОГРАМ МІЖНАРОДНОГО ОСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ
М. С. Ганкіна

Назад

УДК: 371.136:338.48

М. С. Ганкіна

СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНА ФУНКЦІЯ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ РОЗВИТКУ ПРОГРАМ МІЖНАРОДНОГО ОСВІТНЬОГО ТУРИЗМУ

Анотація

У статті розглянуто головні проблеми та перспективи розвитку освітнього туризму, його зміст та цілі. Проаналізовані особливості розвитку ринку послуг освітнього туризму та сучасні тенденції. Також досліджено значення розвитку освітнього туризму для особистості.

M. Gankina

SOCIAL-COMMUNICATIVE FUNCTION OF TOURISM ENTERPRISES BASED ON THE DEVELOPMENT PROGRAMS OF INTERNATIONAL EDUCATIONAL TOURISM

Summary

The article considers the main problems and prospects of educational tourism, its concepts. In the article analyses peculiarities of development of the market of educational services tourism and modern trends. Also consider the importance of educational tourism for individuals.

№ 10 2017, стор. 64 - 66

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 261

Відомості про авторів

М. С. Ганкіна

аспірант кафедри міжнародної економіки, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Ровно

M. Gankina

postgraduate, National University of Water Management and Nature, Rovno

Як цитувати статтю

Ганкіна М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 10. С. 64–66.

Gankina, M. (2017), “Social-communicative function of tourism enterprises based on the development programs of international educational tourism”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 10, pp. 64–66.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.