EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ПРОЕКТНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ
Т. В. Пуліна

Назад

УДК: 351/354:65.018

Т. В. Пуліна

УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В ПРОЕКТНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ ОРГАНІВ ПУБЛІЧНОЇ ВЛАДИ

Анотація

У статті розглянуто передумови і переваги, які забезпечують органам публічної влади грамотний підхід до проблеми управління якістю розробляємих проектів. Розкрито зміст і наповнення категорій "якість", "управління якістю" в контексті проектного менеджменту в органах влади. Обгрунтовано особливості управління проектами в публічній сфері, які направлено на реформування державного управління. У таких проектах суб'єктами виступають органи влади і державні організації. Вони впроваджують нові норми, що сприятиме покращення життя громадян як кінцевих бенефіціарів цих проектів. За результатами проведеного аналізу різних підходів до визначення категорій "якість проекту" і "управління якістю проекту" уточнено і доповнено їх формулювання. Чітке визначення категорії дало можливість глибоко і всебічно охарактеризувати поняття "якість" у контексті проектного менеджменту та розпочати подальшу розробку і доопрацювання методологічної та методичної бази управління якістю в проектній діяльності публічного сектору.

T. Pulina

QUALITY MANAGEMENT IN PROJECT MANAGEMENT OF THE PUBLIC AUTHORITIES

Summary

The article considers the prerequisites and advantages provided to the public authorities by a competent approach to the quality management problem of the projects being developed. The content and meaning of the "quality", "quality management" categories in the context of project management in the authorities are revealed. The peculiarities of project management in the public sphere aimed at reforming public administration are substantiated. In such projects, the subjects are the authorities and state organizations, which, according to the results of the projects, commit themselves to new norms, as a result of which the situation of citizens as the final beneficiaries of these projects is expected to improve. On the basis of the conducted analysis of different approaches to determining the categories of the "project's quality" and "quality management of the project", their definitions have been clarified and supplemented. A clear notion of the category, first, has allowed deep and comprehensive characterization of the concept of "quality" in the context of project management, and secondly, it is the initial stage for further development and refinement of the methodological and methodical basis of quality management in the public sector's project activity.

№ 18 2017, стор. 65 - 69

Рубрика: Державне управління

Кількість переглядів: 925

Відомості про авторів

Т. В. Пуліна

д. е. н., професор, завідуювач кафедри менеджменту, Запорізький національний технічний університет, м. Запоріжжя

T. Pulina

Doctor of Sciences (Economics), Associate Professor, Head of Department of management. Zaporozhye national technical university, Zaporozhye

Як цитувати статтю

Пуліна Т. В. Управління якістю в проектному менеджменті органів публічної влади. Інвестиції: практика та досвід. 2017. № 18. С. 65–69.

Pulina, T. (2017), “Quality management in project management of the public authorities”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 18, pp. 65–69.

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.