ОСОБЛИВОСТІ ІМІДЖ-МЕНЕДЖМЕНТУ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ
Л. П. Івашина
УДК: 338.48 (477)
Л. П. Івашина
ОСОБЛИВОСТІ ІМІДЖ-МЕНЕДЖМЕНТУ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ
Анотація
У статті розглядається значення імідж-менеджменту у розвитку сільського зеленого туризму. Автором запропоновано дефініція "імідж-менеджменту сільського зеленого туризму" та змодельовано його вплив на розвиток сільської території, який призводить до зростання рівня життя населення, створення нових робочих місць, сприяння розвитку інфраструктури, відродження культурних традицій та підвищення соціально-економічного розвитку сільських територій. У статті розглянуто особливості застосування механізмів державного управління для суб'єктно-об'єктних відносин через принципи, що характеризують імідж-менеджмент розвитку сільського зеленого туризму.
L. Ivashyna
FEATURES OF IMAGE-MANAGEMENT OF AGRICULTURAL GREEN TOURISM DEVELOPMENT
Summary
The article considers the importance of image management in the development of rural green tourism.
The author proposed the definition of "image-management of rural green tourism" and its impact on the development of rural areas, which leads to an increase in the living standards of the population, the creation of new jobs, the promotion of infrastructure development, the revival of cultural traditions and increase socio-economic development of rural areas.
The article deals with the peculiarities of the application of public administration mechanisms for subject-object relations through the principles characterizing the image management of the development of rural green tourism.
№ 20 2017, стор. 72 - 76
Рубрика: Державне управління
Кількість переглядів: 755