УДК: 351.86
В. І. Курганевич
ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО РЕГУЛЮВАННЯ СУСПІЛЬНО-МАСОВИХ ЯВИЩ В ІНТЕРЕСАХ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ: ДОСВІД ЕСТОНІЇ, ЛАТВІЇ, ЛИТВИ
Анотація
У статті визначено правові засади державного регулювання суспільно-масових явищ в інтересах забезпечення національної безпеки прибалтійських держав. У результаті аналізу правових засад державного регулювання суспільно-масових заходів в досліджуваних державах встановлено, що: 1. Литва, Естонія та Латвія визначили процедури вдосконалення конституційних основ політичного ладу й сформували структури і механізми, за допомогою яких запобігають несанкціонованим формам політичної участі населення. Водночас з цим, у Литві та Естонії елементом конституційної культури стала ідея демократичного повстання. 2. Питання кримінально-правового регулювання відносин у сфері організації і проведення суспільно-масових заходів у контексті забезпечення національної безпеки мають нормативне закріплення в праві прибалтійських держав.
V. Kurganevych
LEGAL FRAMEWORKS OF THE STATE REGULATION OF SOCIAL-MASS PHENOMENA IN THE INTERESTS OF ENSURING OF NATIONAL SECURITY: EXPERIENCE OF ESTONIA, LATVIA, LITHUANIA
Summary
The article defines the legal principles of state regulation of social-mass phenomena in the interests of ensuring the national security of the Baltic states. As a result of the analysis of the legal foundations of state regulation of social-mass events in the studied countries, it was established that: 1. Lithuania, Estonia and Latvia identified procedures of improving the constitutional foundations of the political system, and at the same time the formed structures and mechanisms that prevent the unsanctioned forms of political participation of the population. At the same time, in Lithuania and Estonia, the idea of a democratic uprising became an element of the constitutional culture. 2. the issue of criminal-legal regulation of relations in the field of organization and conduct of social-mass events in the context of ensuring of national security are normative consolidation in the law of the Baltic states.
№ 21 2017, стор. 118 - 122
Рубрика: Державне управління
Кількість переглядів: 783