EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

КОНКРЕТИЗАЦІЯ ПАРАМЕТРІВ І АУДИТ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ, ВИРОБНИЦТВА ТА СПОЖИВАННЯ В МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМАХ
С. В. Осипов

Назад

УДК: 330.341.1

С. В. Осипов

КОНКРЕТИЗАЦІЯ ПАРАМЕТРІВ І АУДИТ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ, ВИРОБНИЦТВА ТА СПОЖИВАННЯ В МАРКЕТИНГОВИХ СИСТЕМАХ

Анотація

В роботі комплексно опрацьовано феноменологічно значущі аспекти конкретизації результатів маркетингових досліджень і ринкового прогнозування, визначено продуктивні методичні підходи щодо моделювання стереотипності-модернізації у розвитку маркетингових систем

This paper fully out phenomenologically important aspects of the specification of results of marketing research and market forecasting, identifies productive methodological approach of modeling the development of marketing systems

№ 10 2010, стор. 30 - 32

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 173

Відомості про авторів

С. В. Осипов

Міжнародний інститут бізнес-освіти Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.