EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ТА ПОРТФЕЛЕМ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИНЦИПАХ НАРОЩУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ І ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ
М. Ф. Шпір

Назад

УДК: 339.138

М. Ф. Шпір

УПРАВЛІННЯ КОМПЛЕКСОМ МАРКЕТИНГУ ТА ПОРТФЕЛЕМ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИНЦИПАХ НАРОЩУВАННЯ ЦІННОСТІ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ І ВАРТОСТІ БІЗНЕСУ

Анотація

В роботі визначено засади оцінювання ефективності елементів маркетингової діяльності підприємств, адекватного глобальному турбулентному ринку. Наведено результати досліджень сучасних аналітичних інструментів, висновки щодо їх вдосконалення.

The paper defines the principles of assessing the effectiveness of elements of the marketing activities of enterprises, adequate global turbulence market. Presents results of the studies modern analytical instrument, findings upon their improvement

№ 10 2010, стор. 55 - 57

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 147

Відомості про авторів

М. Ф. Шпір

Міжнародний інститут бізнес-освіти Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.