EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК МЕХАНІЗМ МАКСИМІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
К. М. Романенко

Назад

УДК: 351:658.8:37

К. М. Романенко

ДЕРЖАВНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК МЕХАНІЗМ МАКСИМІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНОЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

Анотація

Досліджено процес застосування маркетингу в державному управлінні. Обгрунтовано сутність державного маркетингу як механізму максимізації соціальної ефективності державного управління.

The process of marketing implementation in public administration is investigated. The essence of the public marketing as a mechanism of maximization of social effect of public administration is proved.

№ 10 2010, стор. 85 - 88

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 844

Відомості про авторів

К. М. Романенко

кандидат юридичних наук, доцент кафедри методології освіти та управління, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.