ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙ В ТУРИЗМІ ТА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
О. О. Романенко, О. Г. Яворська
УДК: 338.24.01.
О. О. Романенко, О. Г. Яворська
ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙ В ТУРИЗМІ ТА ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ
Анотація
У публікації розглядається "інновація" як сучасне поняття, яке впливає на бізнес-процеси та проекти підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Дослідження особливостей інновацій в туризмі та індустрії гостинності охопило значну кількість теоретичних та методологічно-практичних підходів останнього часу. Кожна проаналізована праця має суттєву значущість щодо розкриття досліджуваного поняття. Визначено основні структурні групи інновацій в туризмі та індустрії гостинності: продуктові, управлінські, сервісні, технологічні та інституційні інновації, які є потенційно доступні для запровадження та розвитку цього сервісного сектору України. Результати вивчення можуть бути використані для покращення методів управління та реалізації інноваційної політики на підприємствах сфери туризму та індустрії гостинності.
O. Romanenko, O. Yavorska
FEATURES OF INNOVATION IN TOURISM AND HOSPITALITY SERVICE
Summary
This paper discusses "innovation" as a modern concept that influences business processes and plans of the enterprises of tourism and hospitality service. The research into features of innovation in tourism and hospitality service has produced a plethora of proposed methods and theories over the last years. Each article contributes important insights into the understanding of innovations. The main groups of innovations in the tourism industry are identified: product, marketing, process, managerial and institutional innovation. The ukraine tourism sector has strong potential for further innovation and development. Findings are used to support existing managerial policies for better management practices of the enterprises of tourism and hospitality service.
№ 8 2018, стор. 5 - 9
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 934