EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСОПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ
В. М. Ціхановська, О. А. Алексєєнко

Назад

УДК: 338.43: 636.2.033

В. М. Ціхановська, О. А. Алексєєнко

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСОПРОДУКТОВОГО ПІДКОМПЛЕКСУ

Анотація

У статті представлено теоретичні аспекти формування стратегії розвитку підприємств м'ясопродуктового підкомплексу. Авторами виділено такі етапи формування стратегії розвитку: аналіз факторів зовнішнього та внутрішнього середовища, діагностика продовольчих потреб регіону, комплексна оцінка виробничого потенціалу м'ясопродуктового підкомплексу, формування системи стратегічних цілей діяльності м'ясопродуктового підкомплексу, зіставність цілей розвитку підкомплексу та регіону, визначення стратегічних альтернатив розвитку м'ясопродуктового підкомплексу, вибір найбільш оптимальної стратегічної альтернативи, забезпечення реалізації вибраної стратегії, моніторинг реалізації розвитку м'ясопродуктового підкомплексу.У ході дослідження визначено стратегічні цілі діяльності підприємтв м'ясопродуктового підкомплексу. Авторами запропоновано підприємствам м'ясопродуктового підкомплексу для подальшого розвитку обирати стратегію концентрованого зростання з метою збільшення обсягів виробництва продукції, продажів, прибутку. При виборі напрямів зростання м'ясопродуктового підкомплексу варто звернути увагу на такі стратегічні альтернативи: стратегія удосконалювання діяльності, товарної експансії, розвитку ринку, диверсифікованості.

V. Tsikhanovskaya, A. Alekseenko

THE THEORETICAL ASPECTS OF THE FORMING OF THE STRATEGY OF DEVELOPMENT OF ENTERPRISES FOR THE MEAT PRODUCTION SUB-COMPLEX

Summary

The article presents the theoretical aspects of forming a strategy for the development of enterprises of the meat production subcomplex. The authors identify the following stages of development strategy: analysis of factors of external and internal environment, diagnostics of food needs of the region, comprehensive assessment of the production potential of the meat product subcomplex, formation of a system of strategic goals of the meat product subcomplex, comparability of the objectives of subcomplex development and the region, definition of strategic alternatives for development meat product subcomplex, choice of the most optimal strategic alternative, ensuring realization of the selected strategy, monitoring implementation of meat products subcomplex. In the course of the research, the strategic objectives of the enterprises of the meat and meat subcomplex have been determined. The authors proposed to the enterprises of meat subcomplex for further development to choose the strategy of concentrated growth, in order to increase the volumes of production, sales, profits. When choosing the directions of growth of the meat product subcomplex, it is worth paying attention to the following strategic alternatives: a strategy for improving operations, commodity expansion, market development, diversification.

№ 8 2018, стор. 18 - 21

Рубрика: Економіка

Кількість переглядів: 5

Відомості про авторів

В. М. Ціхановська

д. е. н., доцент, професор кафедри маркетингу та аграрного бізнесу, Вінницький національний аграрний університет

V. Tsikhanovskaya

Doctor of Economics, Associate Professor, Professor, Department of Marketing and Agrarian Business Vinnytsia National Agrarian University


О. А. Алексєєнко

аспірант, Вінницький національний аграрний університет

A. Alekseenko

Postgraduate, Vinnytsia National Agrarian University

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.