УДК: 338.48
В. В. Джинджоян
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОДУКТОВИХ ТА ПРОЦЕСНИХ ІННОВАЦІЙ У ЗБУТОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Анотація
У статті досліджено сучасні інноваційні концепції та підходи до управління збутовою діяльністю туристичних підприємств. Розглянуто основні види інноваційного туризму туристичних підприємств. Визначено, що з метою впровадження збутових інновацій туристичними підприємствами різних груп доцільно проводити зміни в організації збутових та маркетингових процедур, зокрема шляхом застосування бенчмаркінгу, реінжинірингу та аутсорсингу. При цьому виокремлено напрями, у яких може реалізовуватися збутовий аутсорсинг. З'ясовано, що одними із основних інноваційних процесів збуту є застосування електронної комерції та сайтів.
V. Dzhyndzhoian
IMPLEMENTATION OF PRODUCT AND PROCESSING INNOVATIONS IN THE EXTENT ACTIVITY OF TRAVEL AGENCIES
Summary
The article investigates modern innovative cusps and approaches to the management of sales activities of tourist enterprises. The main types of innovative tourism of tourist enterprises are considered. It is determined that in order to implement marketing innovations by tourist enterprises of different groups it is expedient to make changes in the organization of marketing and marketing procedures, in particular by applying benchmarking, reengineering and outsourcing. In this case, the directions in which sales outsourcing can be implemented are identified. It has been argued that one of the main innovations in sales is the use of e-commerce and sites.
№ 9 2018, стор. 39 - 45
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 618