ПОВЕДІНКОВІ ФАКТОРИ РОЗВИТКУ МЕДІЙНОГО БІЗНЕСУ
А. В. Чужиков
УДК: 338. 46: [070+654. 19]: 330. 16
А. В. Чужиков
ПОВЕДІНКОВІ ФАКТОРИ РОЗВИТКУ МЕДІЙНОГО БІЗНЕСУ
Анотація
Статтю присвячено дослідженню факторів розвитку сучасного медійного бізнесу з огляду на сучасні здобутки біхевіористичної економіки. Автором встановлені новітні підходи для визначення сутнісної основи медійного підприємництва, підвищення його конкурентоспроможності на основі використання селективних трендів дослідження, топіків поведінкової економіки та аномалій в ринкових цінах, а також у стандартах факторів економічної поведінки. В рамках створення сигнальної моделі дифузії автором запропоновано три панелі факторів розвитку медійного бізнесу: економічних, поведінкових та міксових.
A. Chuzhykov
BEHAVIORAL FACTORS IN THE DEVELOPMENT OF THE MEDIA BUSINESS
Summary
The article is devoted to the research of the factors of development of modern media business in view of modern achievements of behavioral economy. The author establishes the newest approaches for determining the essential basis of media business, increasing its competitiveness through the use of selective trends of research, topics of behavioral economics and anomalies in market prices, as well as in standards of economic behavior. In the framework of creating a signal model of diffusion, the author proposed three panels of media business development factors: economic, behavioral, and mixed.
№ 12 2018, стор. 47 - 52
Рубрика: Економіка
Кількість переглядів: 604