EnglishНа русском

Переглянути у форматі pdf

БРЕНД — СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ
І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева

Назад

DOI: 10.32702/2306-6814.2018.21.45

УДК: 339.138

І. А. Абрамович, А. Ю. Єфименко, А. О. Вєрцева

БРЕНД — СУТНІСТЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ В СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ

Анотація

У статті проаналізовано сутність і особливості застосування бренду в сільському господарстві. Досліджено різні погляди науковців відносно визначення сутності поняття "бренд". Установлено, що бренд — це нематеріальний актив, цінність якого полягає у розпізнаванні його споживачами та формуванні позитивних асоціацій, пов'язаних з ним. Брендинг є ключовим і необхідним інструментом для успішного функціонування підприємства. Він може мати на увазі як створення нового бренду з нуля, так і вдосконалення існуючого бренду. Визначено, що за умов зростання конкуренції все більше уваги набуває активізація використання методики просування товару на ринок, зростання комунікативного впливу на цільові сегменти, збільшення арсеналу складових комплексу просування, за рахунок використання нестандартних методів маркетингових комунікацій. Оскільки ключовою метою бренду виступає створення єдиного образу мислення для групи споживачів, в якому мають бути всі важливі характеристики, які забезпечують його унікальність, а також максимальну корисність, у ході дослідження виокремлено складові елементи бренду.

Ключові слова: бренд; товар; сільське господарство; підприємство; методи; елементи; ефективність бренду.

Література

1. Д'Алессандро Д. Войны брендов: 10 правил создания непобедимой торговой марки / Д. Д'Алессандро. — Петербург, 2002. — 224 с.
2. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент / Ф. Котлер, К.Л. Келлер. — [12-е изд.]. — СПб.: Питер, 2006. — 816 с.
3. Штовба О.В. Товарний брендинг підприємств та шляхи забезпечення його ефективності : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. ек. наук : спец. 08.06.01 "Економіка, організація і управління підприємствами" / Штовба О.В. — Хмельницький, 2006. — 20 с.
4. Велещук С.С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. ек. наук: спец. 08.00.04 "Економіка та управління підприємствами" / Велещук С.С. — Київ, 2008. — 20 с.
5. Лисенко І.В. Актуальність брендингу в Україні / І.В. Лисенко, А.Т. Кучер // Матеріали Х-ої Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих вчених "Економіка і маркетинг в умовах всесвітньої інтеграції: проблеми, досвід, передова думка". Том 1. — Донецьк: ДРУК — ІНФО, 2010. — C. 242—245.
6. Капферер Ж.-Н. Бренд навсегда: создание, развитие, поддержка ценности бренда / Ж.Н. Капферер — (Пер. з англ. О.В. Виноградової; під заг. ред. В.Н. Домніна), 2007. — 448 с.
7. Парфенчук І.О. Методичні підходи до оцінки ефективності бренду в системі національного господарства [Електронний ресурс] / І.О. Парфенчук// Ефективна економіка: електронне наукове фахове видання. — 2016.— Вип. 4. — Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5060
8. Мамлеева Л. Анатомия бренда / Л. Мамлеева, В. Перция. — BrandAid, 2006. — 217 с.

I. Abramovich, A. Efimenko, A. Vertseva

BRAND-FEATURES OF APPLICATION IN AGRICULTURE

Summary

The article analyzes the essence and features of the use of the brand in agriculture. Different views of scientists concerning the definition of the essence of the concept "brand" are researched. In recent years branding technology has come to Ukraine and has become widely used in the first place in the activities of multinational corporations that promote their mega brands, and then other commodity producers have been carefully looked at. The use of branding should also be used to develop the economic potential of agriculture in Ukraine, as domestic agricultural products should have access to the world market, and the brand should become one of the stages of realization of this goal. It is established that a brand is a non-material asset, the value of which is to recognize its consumers and to form positive associations associated with it. most authors describe the brand as a complex phenomenon that takes into account the material and intangible features of the brand's brand, this leads to the existence of a variety of approaches to the interpretation of the brand. Proceeding from the fact that all the proposed definitions explain the essence of the brand in the general sense, we consider it necessary to propose the definition of the essence of the concept of "brand" taking into account the characteristic features of agricultural commodity production. Consequently, the brand in agriculture is a special technology, namely, the organization of methods for processing, manufacturing, reformatting the state and characteristics of the image of the goods and the agricultural enterprise in general, taking into account the specificity of seasonality of the product. Branding is a key and necessary tool for the successful operation of the enterprise. It can mean both the creation of a new brand from scratch and the improvement of an existing brand. It is determined that in the conditions of increasing competition more and more attention becomes activated using the method of product promotion on the market, the growth of communicative influence on target segments, increase of the arsenal of components of the promotion complex, due to the use of non-standard methods of marketing communications.

Keywords: and; commodity; agriculture; enterprise; methods; elements; brand effectiveness.

References

1. D'Alessandro, D. (2002) Vojny brendov: 10 pravil sozdanija nepobedimoj torgovoj marki [Brand wars: 10 rules for creating an invincible brand], St.Petersburg, Russia.
2. Kotler, F. and Keller, L. (2006) Marketing menedzhment [Marketing management], Piter, St.Petersburg, Russia.
3. Shtovba, O. V. (2006), "Commodity branding of enterprises and ways to ensure its efficiency", Ph.D. Thesis, Economics, organization and management of enterprises, Khmelnytskyi, Ukraine.
4. Veleshchuk, S. S. (2008), "Brand management in the strategic development of enterprises" Ph.D. Thesis, Economics and Enterprise Management, Kyiv, Ukraine.
5. Lysenko, I. V. and Kucher, A. T. (2010) "The relevance of branding in Ukraine", Materialy Kh-oi Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii studentiv i molodykh vchenykh "Ekonomika i marketynh v umovakh vsesvitnoi intehratsii: problemy, dosvid, peredova dumka" [Materials of the Xth International Scientific and Practical Conference of Students and Young Scientists "Economics and Marketing in the Context of Global Integration: Problems, Experience, Advanced Thought"], PRINT - INFO, Donetsk, Ukraine, pp. 242—245.
6. Kapferer, Zh.- N. (2007) Brend navsegda: sozdanie, razvitie, podderzhka cennosti Brenda [Brand forever: Creating, developing, supporting brand value], Vershina, Moscow, Russia.
7. Parfenchuk, I.O. (2016), "Methodological approaches to the assessment of brand effectiveness in the system of national economy" Efektyvna ekonomika: elektronne naukove fakhove vydannia vol. 4 available at: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5060 (Accessed 15 Oct 2018).
8. Mamleeva L., Percija V. (2006) Anatomija Brenda [Brand anatomy], Vershina, Moscow, Russia.

№ 21 2018, стор. 45 - 48

Рубрика: Економіка

Дата публікації: 2018-11-19

Кількість переглядів: 775

Відомості про авторів

І. А. Абрамович

к. е. н., доцент, доцент кафедри маркетингу, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

I. Abramovich

PhD in Economics, Associate Professor, Dnipro State Agrarian and Economic University


А. Ю. Єфименко

студентка, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

A. Efimenko

student, Dnipro State Agrarian and Economic University


А. О. Вєрцева

студентка, Дніпровський державний аграрно-економічний університет

A. Vertseva

student, Dnipro State Agrarian and Economic University

Як цитувати статтю

Абрамович І. А., Єфименко А. Ю., Вєрцева А. О. Бренд — сутність та особливості застосування в сільському господарстві. Інвестиції: практика та досвід. 2018. № 21. С. 45–48. DOI: 10.32702/2306-6814.2018.21.45

Abramovich, I., Efimenko, A. and Vertseva, A. (2018), “Brand-features of application in agriculture”, Investytsiyi: praktyka ta dosvid, vol. 21, pp. 45–48. DOI: 10.32702/2306-6814.2018.21.45

Creative Commons License

Стаття розповсюджується за ліцензією
Creative Commons Attribution 4.0 Міжнародна.